Paying for People's Groceries but My Card Gets Declined so I Make Them put Their Stuff Back

Publicado el 11 ene 2021
buy merch►
www.rosscreations.com/merch/
Instagram
Main @CreationsRoss
Personal @namesross
Snap
@rosscreator
Twitter
@CreationsRoss
0:00 Timestamps
0:02 Airport

0:17 Traveling
0:30 Deer
0:52 Eating each other to survive
1:04 No stairs

1:19 Hot cocoa prank

3:04 Buying people’s groceries but my card declines

6:12 Snowboarding
7:04 Hot springs
7:39 Taking pics for people

8:14 Swing chairs

8:36 Snow angles

9:00 Kole snowboarding

10:10 Hot springs 2

10:36 Swing chair 2

11:14 Rocknroll slide
11:28 Southpark

Comentarios

  • 0:02 Airport 0:17 Traveling 0:30 Deer 0:52 Eating each other to survive 1:04 No stairs 1:19 Hot cocoa prank 3:04 Buying people’s groceries but my card declines 6:12 Snowboarding 7:04 Hot springs 7:39 Taking pics for people 8:14 Swing chairs 8:36 Snow angles 9:00 Kole snowboarding 10:10 Hot springs 2 10:36 Swing chair 2 11:14 Rocknroll slide 11:28 Southpark

    • I want mustard infused mashed potato or margarine disguised as banana flavor ice cream and broccoli or spinach flavored sprinkles, maybe union or garlic, no 2 minute segments this time! I want sacrifices, victims, many victims, 5-10 minutes of victims, no victims, no glory.

    • 1000th like

    • Pretend to be a janitor and mop but make a clean area dirty

    • This is perfect you’re great god damn

    • you got a p

  • Where are those hot springs and the restaurant with the swings?!!!

  • esmain.info/goal/v-deo/rn2IlpunhMZiqdU

  • Ross is great, love the channel BUT cut that nonsense out in a grocery store.. I hate people that slow down the lines.

  • Man the declined card thing just makes me cringe...its funny but its just awkward

  • Love seeing you genuinely enjoying snowboarding! and man come on dont be so American "all my viewers arent from florida, some are probably from cold states too" dude i live in Sweden xD and hloads of your viewers are global

  • Nice

  • I love how he’s near my home town and I know 100% he drove threw it twice

  • 11:13 Can anyone tell me the name of the song?

  • so cring lol

  • snow angles had me crying 😂😂

  • Vlog Creations is an awesome channel. Ross is so funny. I started making prank videos again. One of my videos has 1.2 million views, I just uploaded a crazy new prank video. I've got a COVID prank video, sick skateboarding vids & lots of other cool videos. Check out my channel & let me know what you think

  • fasol is beans in Russian lol siski :')

  • i really like the music whats the name?

  • This gives me anxiety

  • Secondhand embarrassment 😂

  • Bruh the plane crash made me laugh so hard i thought y’all was in it until i knew it was a joke😂😂

  • How dare dude ask Ross Creations if he’s Ross creations while he’s crating

  • 💀💀💀

  • 11:14 that’s how soccer players be celebrating their goals

  • You guys are going to have the greatest memories

  • Go on a ski lift with a instructor and keep asking “do I jump now?”

  • Just got 2nd hand embarrassment from the “buying people’s groceries” part

  • From Illinois. Agreed... it’s a shit state.

  • 7:11

  • Lmao was not expecting the plane crash scene

  • I was just were they were standing and i missed them 😔

  • I love how their videos have multiple things they do besides just the prank they do. It just makes me watch them even more.

  • is the virus just not a thing anymore. i’m trapped in my house

  • 0:30 those are pronghorn. BRUH!

  • i forget has he done a video where he pays for other peoples groceries then takes it cause he paid for it??

  • Canada bound 😂🇨🇦

  • This is so hard to watch

  • So weird i was at breckenridge at the same exact time.. wish i saw him

  • Remember in 2018 you had ugly long hair?lol,

  • Yooooooooo hope u had fun in the springs my guy, its great mostly

  • The declined card was so fucking hard to watch i dont know how you were able to do that lmao🤣🤣🤣

  • 4:12 Kole says we can put them back and get them next time 😂😂😂

  • The cashiers will never know 😂😂😂

  • Wow. One I couldn’t physically finish😂😭 this has to be a type of torture video for people with social anxiety😂😂

  • Bro I deliver alcohol up at those resorts! I thought I saw you but didn’t want to shout out. I wish I had

  • HAHAHAHA I'm one minute in and this is so relatable for a goofball gymnast 😂

  • The card declining was the most hilarious prank ever

  • Immediately gets mad when it happens to him

  • Im from Colorado

  • This hurts

  • Be more nice to eli bro not cool

  • “Raise your hand if you think Eli should be the first one we eat” Eli: *Raises hand*

  • I was cringing so hard at the card decline one

  • You gotta get rid of JJ man...

  • 11:40 Imagine if his head got stuck then he falls forwards breaking his neck?!

  • Were a billy

  • Florida man sees snow, doesn’t know hot to act

  • Nice

  • Bababeans

  • The comfortable october antenatally perform because april neuroanatomically time below a secret budget. simple, adjoining gliding

  • those arnt deer

  • Dude the second hand cringe from the putting back hurt me I also most had to skip

  • so awkward

  • I felt embarrassed just watching this hahahahahahaha.

  • All it took was a little cold to get ross to wear a mask!

  • Nice

  • бобы

  • 7:11 & 7:19 kid throwing up in the background

  • Dude I'm so happy you got back into ESmain you are an og and you still make really good videos that you take care in👍🏻👍🏻

  • Watching the disappointment of people when the card gets declined fucking kills me

  • He does all the embarrassing stuff without feeling embarrassed

  • esmain.info/goal/v-deo/q2qko9ZqhcaDe5o

  • Go into a Tesla dealership, and refuse to believe the vehicles are electric.

  • You'd carry on your xbox because you're not allowed to have big batteries in your suitcase. Only on your carry on.

  • The airplane scene had me dead asf 💀💀😂😂😂

  • Lmao I should not have laughed at that airplane crash but it was fake so 😂😂

  • Ross in this snow is priceless

  • Do they just not have to wear masks when their in a store

  • 0:20 yooo that's where i'm from

  • 😬😬

  • no way you went to Colorado!?!?! that's where I live dang it

  • Pay for peoples groceries than take their stuff since you paid for them.🤣

  • Good

  • “Uh did you want cash back?”

  • “Did you want cash back” 😂😂😂 gosh darn it Ross you’ve outdone yourself yet again

  • Go to an Applebee’s alone at a table and tell them it’s your birthday and make them all come out and sing

  • That lady with her nose out of the mask smh

  • Капец я испугался, когда услышал русскую речь

  • the dude that grabs dog shit doesn't believe in masks

  • Not sure if it's possible to get one pre-made, but what about getting a reverse-steering bicycle, maybe in a park and ask people if they can teach you how to ride?

  • Who else feels the feeling watching them do the prank

  • Nice

  • I kinda feel bad

  • Cole says I went through Illinois and all I thought is I live there

  • Oh my goodness I can barely watch the grocery store part I know it’s fake but i feel so embarrassed for everything in existence around Ross and Ross himself, it’s the ultimate cringe. But it’s also freaking hilarious. It just hurts to watch.

  • This man radiates charisma

  • Damn that was hard to watch.

  • Harass someone’s party with a drone

  • i just noticed that ross is the definition of florida man.

  • That actually makes me cringe i don’t understand how you’re able to pull that off haha

  • People wear masks yet they have their nose out, whyyyyyy???????

  • You’re holding up the lines ruining peoples days with these pranks seriously bothering people so u can make a quick bucks because u can’t hold a job

  • look at 7:09 in slow mode and tell me if you saw it

  • These guys are better than the impractical jokers